zondag 23 januari 2011

things of this

weer een regenachtige sombere dag
het zou fijn zijn als we ook Werkelijk
wat zon zouden zien op deze dag..

boek: ik kan het niet zo vinden
 met de boeken op het moment
natuurlijk lees ik niet echt Heidi
maar door de gezellige kaft
zou ik er bijna aan beginnen..


ruil: vorige week ruilde ik onder andere
met Siem, zij stuurde mij dit lieve uiltje terug
ruilen is Echt heel erg leuk,
ik weet nooit wat ik terug krijg
maar het zijn altijd lieve pakjes
waar veel aandacht aan besteed is,
het blijft bijzonder, iemand die je helemaal niet kent
die Zoveel aandacht aan je besteed..


regenachtige zondag: soms vind ik het jammer
dat mijn kinderen volwassen zijn
niks Zo gezellig dan op zo'n eindeloze zondag
aan de keukentafel tekenen, spelletjes doen
en knutselen, ik weet zeker dat ze deze Ogen
fanatstisch hadden gevonden,
toen ze nog klein waren, ach..

vondst: een kruk van Anna Castelli Ferrieri
een Italiaanse meubelontwerpster,
ik had hem al  een tijd zien staan
maar ze vroegen er 75 euro voor
ik heb hem natuurlijk helemaal niet Nodig
maar nu zat er een stickertje op met: 10 euro
even gevraagd of het klopte
ja, ja zie de man met de kassa
Nu wil je hem Wel he?
inderdaad...


dier: de kat
soms zou ik er wel een willen zijn
je eet wat, loopt eens een rondje door de tuin
jaagt eens achter een vogeltje aan
nog even mekkeren om wat melk
(wat je dan meteen krijgt)
speelt wat met een bolletje wol
je laat je een beetje aaien
en als je daar dan Heel erg moe van bent geworden
ga je languit op het kleed
voor de kachel liggen...


weekendwens -ruil:
er waren iets meer mensen dan gehaakte dekentjes
ik heb maar geloot;
ik wil graag ruilen met Annemiek, Linda en zsazsazsu
als jullie je adres willen mailen
stuur ik het op..
-mocht je zo'n poppendekentje/ kussenhoesje
30 bij 30 cm willen bestellen
dan kan dat natuurlijk, kan in verschillende
patronen en kleuren..-

plan: beetje huishouden, zo voor het Zicht
narcissen haken
en schaatsen kijken, ik hou van schaatsen kijken,
met dat gezellige gebabbel van de commentator
en elke keer Datzelfde rondje
Heerlijk!

Fijne zondag
-x-

12 opmerkingen:

  1. Happy Sunday, Ingrid!

    As per usual, I love all your photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh echt? Wat een leuk begin van deze druilerige zondag. Ik mail je!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mijmeringen zo op zondagmorgen Ingrid. Wat een geluk dat het krukje afgeprijsd was zeg.
    Een fijne zondag toegewenst.
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om op je blog te komen. Ik wil ook vaker ruilen met de hond. Wel met mijn 'eigen' hond, die krijgt zoveel aandacht van iedereen in huis.
    Fijne zondag, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ruilen, ik word er enthousiast van. Kan alleen nooit zo snel iets bedenken. Misschien eens iets om mn best op te doen. Je verhalen werken aanstekelijk.

    Geniet van het schaatsen (en zitten)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kat zou ik vandaag ook wel willen zijn. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onder het boek van Heidi zie ik een prachtige sprei/dekentje. Heb je daar misschien een werkbeschrijving van? Ik vind het echt geweldig met die bloemen. Ik ben nu voor een dochter bezig met een sprei met granny squares, margrieten maar die zijn nogal plat. Ik moet voor nog een dochter aan de slag en dan zou dit wel heel erg leuk zijn.
    PS.ik heb mijn kadootje voor de ruiling klaar ( voor het blauwe jurkje) het komt morgen naar je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ingrid (Punky Wunky)23 januari 2011 om 14:53

    Het is heerlijk weer om schaatsen te kijken. Ala de zon schijnt wil ik liever naar buiten! Maar met dit weer schaatsen aan en een haakwerkje erbij en genieten maar. Je blog weer even bijgelezen na een week vakantie en genoten van je mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jippie! Zomaar dit mooie ruiltje gewonnen. Wat een geluk! Wat zal mijn dochter blij zijn met het nieuwe poppendekentje. En ik ook, dat er voortaan zo'n mooi gehaakt dekentje te zien is in de poppenwagen. Ik ga je mailen en ga alvast broeden op iets wat ik je terug ga sturen.
    Het oranje kaboutertasje die ik laatst voor je maakte zag ik toevallig op de laatste foto een beetje tevoorschijn piepen. Leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een glimp van het voorjaar zou heerlijk zijn...kan niet wachten om mijn eerste kopje koffie in een beschut hoekje van de tuin te kunnen drinken. Ik kan de prille sneeuwklokjes-beginselen wel de grond uít kijken!! Je hebt je hersensspinsels mooi in woord en beeld uitgedrukt! groet Petra van nofliknifelje..ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello, juist gezien dat je met mij graag wil ruilen, bij deze mijn
    email : info.zsazsazsu@gmail.com en dan spreken we verder af !
    groetjes
    sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zie ik nu? Net dit berichtje gemist...was de verjaardag van mijn grote zoon! Leuk dat mijn uiltje voorbij vliegt. Zo leuk om te ruilen. Ik ben inmiddels volop bezig met mijn eigen ruilhandel....

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)