zondag 26 juni 2011

living out of a box..


ik ben hier nu 3 weken
en behalve mijn kleren
had ik nog niet veel uitgepakt
als ik iets nodig had
haalde ik een doos overhoop
en propte het daarna weer terug
maar ik miste een Eigen sfeer
dus ik heb de 2 dozen en een koffer uitgepakt


en ik weet niet Precies 
waar ik was met mijn hoofd in ThreeWays
of dat ik de verkeerde dozen heb meegenomen
maar een heleboel dingen die ik nodig heb
of handig zijn zoals naaispullen, verf, kwasten
en ga zo maar door, zitten er Niet in
wel een merkwaardige verzameling
plaatjes, plastic poppetjes, en ga zo maar door
maar vooruit
ik zal het wel met een bedoeling gedaan hebben..
want nu het er allemaal staat
voelt het Bijna als thuis..

(in de spiegel ben ik ; )
Zonnige Zondag
xxx

14 opmerkingen:

  1. Ja, het ziet er al weer wat "Ingthings" uit. :)
    Fijne zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die dozen...dat was de bedoeling....je eigen sfeertje meenemen denk ik...potloden verf enz zijn zo gehaald....toch....Love Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dozen vol ingthings om te (over?)leven...

    koop verf en kwasten en maak een stilleven van jouw merkwaardige spulletjes...

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de woordverificatie onder mijn vorige reactie
    was 'ingest'...

    i feel 'ingest' today, klinkt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto, zo met jou in de spiegel. Je moet jezelf ook mee nemen om je thuis te voelen... Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Home is where the heart is... Jij ook een zonnige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Naai-,verf- en ander knutselhobbyspul is zó gekocht. Alle poppetjes en frutselige friemels zijn zorgvuldig bijelkaar gespaard en onvervangbaar. Je hebt het juiste ingepakt en meegenomen!

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach, een naald en draad is nog wel te lenen:)
    het ziet er zo supergezellig uit en dat is het voornaamste! fijne zondag........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, ik zie de familie ook zitten. Dan komt alles goed :-)) Ook jij een fijne en zonnige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelfs van een tafel weet jij nog een eigen plek te maken ....... alles sal reg kom. Dat zei m'n oma zaliger uit Rotterdam altijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uit een doos leven, lijkt soms wel kamperen. Maar daar worden mensen vaak ook heel creatief van toch.. ? Een beetje buiten een doos denken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Living in a box. Alles wat waarde heeft gereduceerd in één doos. Maar zo zie je maar weer, geen grote tv, cinemaset of auto maakt je gelukkig, het zijn juist de kleine dingen die je laat lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kun je hier nu wel een tijdje wonen dan? Wat moeilijk zeg, leven uit dozen. Maar wat jij laat zien, ziet er goed uit. Hou vol, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan mij er maar een fractie van voorstellen...living out of a box...maar wat ik zie geeft wel jouw spiegelbeeld weer, van hoe ik jouw ervaar hier...
    als je wat nodig bent, naai/wol/brei/haak...roep maar ik stuur het je met liefde toe:)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)