zondag 25 maart 2012

Ingthings=2 & a bambi-give-away

op deze grijze ochtend,
waarop ik eerst de tijd op Zomer zet,
hoop ik dat ik het goed heb
(vorig jaar was ik een dag te laat)
dat mijn blog 2 jaar bestaat,
een blog-appeltaart-dag dus,
nu heb ik nog steeds geen oven,
dus ik zal er uit moeten trekken,
om ergens appeltaart te gaan eten..

wie mij op een vrijdagmiddag,
2 jaar geleden in Driewegen,
had verteld welk een duizelingwekkende
veranderingen plaats zouden gaan vinden,
tussen dat moment en Nu,
had ik voor gek verklaard..
dankzij deze blog
 zijn er heel  veel positieve dingen gebeurd,
ik heb mezelf heruitgevonden op creatief gebied,
de meest Lieve mensen leren kennen,
heb ik bijzondere ontmoetingen gehad...


ik zou hier weer het hele Dank-Jullie-Verhaal
neer kunnen zetten
maar dat zou ten Overvloede en bovendien
te Zoet zijn,
ik deed het al vele malen,
en ik denk dat een ieder wel weet,
ondertussen,
Hoezeer ik alle bijval waardeer,
elke reactie, alle post, iedere ontmoeting
maar om nu helemaal niks te zeggen..
daarom een kort maar krachtig
DANK daarvoor
waarbij 'daarvoor' in dit geval
behoorlijk Veelomvattend is!

om de feestelijkheden wat kracht bij te zetten,
wil ik dit hertenkopje weggeven,
zijn neus is wel wat beschadigd,
maar als dat wat jou betreft de pret niet drukt,
laat dan een reactie achter,
het is ongeveer 25 centimeter groot,
ik zou het leuk om suggesties voor blogposts
te horen, misschien wel over iets,
waar ik nooit aan dacht..

Ik ga op zoek naar appeltaart,
en een Achterhoekse kofferbakverkoop
en naar ideeën voor het komende blogjaar,
op deze grijze zondag,
waarop de Zomertijd er is,
en mijn blog 2 jaar bestaat (ongelofelijk..)

33 opmerkingen:

  1. Proficiat! er zijn dus al mensen die 2 jaar mogen genieten van uw prachtige beelden en verhaaltjes. Blijven verder doen zoals nu, ik wacht nog op een avontuur van de famille 'little'...

    JIJ dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ingrid, gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik ben wel benieuwd naar je succes appeltaart recept! Ik zou graag mee doen voor het hertje, zo een zoek ik al jaren ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh al weer 2 jaar!

    WIj genieten elke dag van jouw verhaaltjes en jij veel dank dat we mee mogen kijken in je leven! (al is het maar om het hoekje)

    Ik doe graag mee! En ik geniet altijd erg van jouw creatieve (vaak simpele) creaties!
    Geniet van je appeltaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 jaar! gefeliciteerd, dank je wel voor je fijne verhalen, prachtige foto's en haakseljtes! Smakelijk hé! en... ik waag ook mijn kans voor de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet al 2 jaar van je Ingthings. Meeatal in stilte maar vandaag dus maar es niet. Happy Blogday!
    En de Hollandse appeltaart klinkt wel heel verlokkelijk. Dat is iets dat ik hier wel mis in Ierland. Wat als ik een Irish coffee maak en jij de appeltaart meeneemt? Hier schijnt de zon. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo lieve Ingrid
    Elke dag start ik mijn blogrondje door eerst even bij jou langs te gaan.
    Op een mooie manier lukt het jou om lief en leed met ons te delen.
    Maak er maar weer een fijne appeltaartdag van en dat er nog vele mogen volgen.
    Heel veel liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ingrid, GEFELICITEERD met je Blogverjaardag!!! Het zonnetje is onderweg, dus dat wordt misschien wel appeltaart-op-een-zonnig-terrasje....! Ik geniet dagelijks van je leuke blogs, jij bedankt! Liefs Dinaz♥ (ik doe niet mee met je give-away, ik denk dat iemand anders er veel blijer van wordt...mijn huisje is al erg vol hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! En lief dat je wat weggeeft! Ook ik volg meestal in stilte maar vind dat je een leuk blog hebt, vind de foto's en wat je daarmee doet altijd erg leuk maar de tekst soms wat te veel maar dat komt denk ik ook omdat ik al een behoorlijk lang leesrondje heb. Maar ik zou zeggen ga lekker zo door, als ik haast heb, bekijk ik sowieso de plaatjes! Heb ineens zin in taart trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd... 2 jaar alweer!!! De zon gaat hier al schijnen, hopelijk bij jou ook snel... Ik doe graag mee voor het hertje... fijne dag nog ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte ge felici-appel-taart met je blogverjaardag. Wat maak je toch prachtige blog-posts. De foto's de teksten iedere keer zijn ze prachtig. Zelfs als ze een beetje triest zijn. Tis zo goed te lezen dat je nu ondanks alle onverwachte veranderingen je draai weer aan het vinden bent. En als er iets is waar ik nieuwsgierig naar ben dan is het naar de manier waarop je je foto's neemt ........
    Fijne zondag!!

    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bjoetie is dat hertje. Ik doe graag mee. Ik vind je blog, foto's interieur en wat je maakt zo stylish dat ik heel benieuwd ben naar jouw garderobe. Die is vast net zo bijzonder als de rest van wat we hier zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je TweeJarig Bestaan van je Blog... Kom hier altijd graag even lezen en kijken ♥ .... Je doet het altijd zo leuk met de foto's en je verhalen :D .....

    Hoop dat je lekker Geniet van je AppelTaart ☼

    Graag zou ik een kansje willen wagen....
    Vind het Hertje Super Sweet....
    Leuk op de Veranda of in ons "pipowagentje" ....
    Of gewoon gezellig in de kamer :D :D ....
    Een mooi plekje zal er altijd wel voor gevonden worden ☼ ....

    En.... Ideetje.... Ik zou het niet weten.... Zelf vind ik ideetjes met recycle spulletjes super leuk... Misschien heb jij inspiratie? .... Zonnige Zomer Ideetjes.... Maar die komen vast ook nog wel voorbij denk ik..... Ik zou in ieder geval Zo Door gaan.... Want het is Super Leuk!! Dit is nou zo'n Blog die, wat mij betreft, uit springt....

    Geniet van deze Zondag....

    Groetjes van Ivonne
    *zalfflinkjeplaatsenlinksinmijnmenu*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat!
    Ach, de eenvoudigste dingen zijn vaak de leukste om te bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je twee jarig bestaan! Ik doe graag mee :) Lijkt me leuk voor in de klas, een nep-hert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Ingrid, wat lief van je! En wat een prachtig hertenhoofdje... Dat we nog maar lange tijd van je blog mogen genieten!
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Najaaa, wat een toeval!?!?! Mijn blog bestaat vandaag ook 2 jaar (en met een dito feest give away) :-) Gefeliciteerd lieve Ingrid, wat ben ik blij dat ik je heb leren kennen - in blogland en daarbuiten.
    Ciao bella en tot zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. driewegen da's wel heel dicht bij groetjes uit Hoedekenskerke Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartelijk gefeliciteerd! Ik heb je blog pas enkele maanden geleden ontdekt ... je hebt een ontzettend bijzondere eigen stijl. Daardoor val je echt op!
    Toevallig poste ik net voordat ik je blog bezocht een berichtje over versimpelen ... het leek mijzelf leuk om daar zo af en toe over te bloggen. Geen idee of dat onderwerp je aanspreekt, maar ik zou het leuk vinden om er iets over te lezen bij je!
    Geniet van de taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 2 Jaar alweer: proficiat!!! Dat we nog maar vele jaren van je blog mogen genieten.

    Groetjes
    Miriam, die nu acuut zin in appeltaart gekregen heeft.....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is die hert toch leuk. Ik zou zeggen houd een keer een marktverkoop op je blog! volgens mij krijg je dan genoeg kopers...? sowieso zou ik lekker doorgaan met je leuke foto's en je verhalen. Jou blog is altijd heerlijk om te lezen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!
    Het is maar goed dat we niet weten wat de toekomst brengt, dat maakt het leven spannend :)
    Qua ideetjes voor je blog; geen ideeën van hier. Je blog is leuk zoals het is, anders had je niet zoveel lezers :)
    Geniet van de appeltaart én de zon, want volgens mij schijnt ie nu overal in het land.
    Benieuwd of je nog een kofferbakmarkt hebt kunnen vinden... (ik moet de lokale krantjes ook maar in de gaten houden)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciflappert....met je blog verjaardag!
    dat ik nog maar lang van je blog mag genieten en veel met je mag ruilen en....winnen van het bijzondere hertjes hoofd....keep on blogging!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW, wat super!! Ik doe heel graag mee. Suggestie's, oei, dat is moeilijk. Juist jouw blog is heerlijk divers... maar als uitdaging, stel je eens een week iedere dag de vraag: "wat heb ik geleerd vandaag?"

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gefeliciteerd met je blog verjaardag. ongelooflijk dat je pas twee jaar blogt, volgens mij volg ik je al veel langer!

    je hebt ook mijn creativiteit een flinke zet gegeven, dank daarvoor, ook namens mjjn dochters ;)

    mijn leven is zo ongeveer gevormd rond mijn keuken. ik bedacht laatst (toen de bank er een plaats vond) dat we van jouw keuken eigenlijk nooit iets zien en ook niet wat er uitkomt, dus misschien een suggestie op dat vlak?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd! Ben blij dat je nog steeds in blogland verkeerd!;) Een ideetje? Nou....dat vind ik moeilijk. Er zijn zoveel leuke dingen die je kunt doen! Ik ben ervan overtuigd dat er ineens iets op je pad komt, waar jij helemaal weg van bent en dat dan aan ons gaat vertellen :)) (wil graag meedoen met de hertjes-give-away) knufzz....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een bijzonder dag, Ingrid! Proficiat!
    De zon is toch gaan schijnen...en je hebt het vast heel fijn gehad.
    Ik hoef het hertje niet. Maar dat wat ik voor jou heb, komt deze week naar je toe.
    En ik hoop nog heel lang van je blogs te mogen genieten..

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je blog-verjaardag!
    Je hertje vind ik prachtig. Hij zou bij mij mooi staan naast zijn broertje met afgebroken gewei. Ook die koester ik, ondanks zijn gebreken.

    En wat ik wel zou willen weten is hoe jij, ondanks alle uitgestalde schatten, je huis toch zo netjes houd?

    Bij mij lijkt alles direct zo'n troep. Heb je tips?

    Liefs, Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 2 jaar! gefeliciteerd hoor! Het hertje lijkt me super leuk passen bij mijn pas gevonden letterbak!
    Oei, suggesties voor blogpost...dat wat je nu post is erg leuk en ik kijk graag naar de mooie foto's:)Ga vooral zo door! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd!
    Ik doe niet mee met het hertenkopje hoor, dat zou te groot zijn voor hier. Misschien kan je samenwerken met degene die het krijgt voor een blogpost? Iets over de spannende reis van het Hertje of zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat met twee jaar bloggen! (is er nu alweer een jaar voorbij? wat gaat het snel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte met deze twee jaar! Ik vind je blog inspirerend, dank voor de vele leuke zelfmaakideeën!
    En een ideetje? Misschien een wekelijkse 'wat ik vandaag draag'-kledingrubriekje?
    En het hertje is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Joepie!! Je bent jarig! :-)
    Het lijkt me super leuk om het hertje te winnen... Ik ben net alles aan het herinrichten en het hertje heeft al een plekje gekregen in gedachten! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)