vrijdag 28 september 2012

Can you please try again?



gisteren was ik de hele dag bezig,
met fotograferen,
nee, ik moet eigenlijk zeggen aan
het voorbereiden om te fotograferen,
want het was eigenlijk veel te donker,
dus ik zocht in dozen naar spullen,
(waar ik de gekste dingen vond)
combineerde Dingen met elkaar,
stapelde, ontstapelde...


mijn (voorheen) opgeruimde werkkamer,
veranderde in een Complete chaos,
op de een of andere manier,
word het altijd een enorme wanorde,
als ik bezig ben..


op het moment dat het buiten lichter werd,
en ik eindelijk kon gaan fotograferen,
stortte mijn zorgvuldig gemaakte bouwwerkjes  in..
Neeeee!
en ik maar eens diep ademhaalde,
en het weer opnieuw deed,
en nog maar eens een keer,
kortom het betere Ploeteren...


uiteindelijk ontsnapte ik even,
naar de kringloopwinkel,
in de gietende regen,
waar ik deze vrolijke draadjes en blaadjes-lapje vond,
(garens 0,10 cent per stuk, lapje 0,50 cent)
ik wil ze graag aan Dinaz sturen,
als je je adres even wil mailen..


nadat ik op de terugweg naar huis
 nog een keer natregende
(dat was een leuk uitstapje...haha)
verstuurde ik mijn foto's,
en hoopte ik dat het in orde zou zijn Zo,
zat er vanochtend een mailtje in mijn mailbox,
zou je dat en dat...toch nog eens....
ja, natuurlijk....
(ben ik blij dat ik het nog niet opruimde gisteren)

ik wens je een mooie vrijdag!
-X-

13 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen MOOI MENS!
    Met zonnige Zeeuwse groeten, Tantejo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Leuk dat ik je €-presentje mag ontvangen!!! Leuke buit hoor!! :o)

    Jammer dat je foto's na al dat geploeter nog niet helemaal goedgekeurd zijn...
    Succes vandaag!

    Ik mail je even.

    Fijne dag Ingrid, Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch weer een supervondst gedaan voor 1 euro. Ik ben jaloers op Dinaz hoor!
    Succes met verder fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou zo van jouw foto's en de herkenbaarheid van jouw verhalen... en denk dan: hej, het is allemaal dik ok! Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kritisch kijken is ook wel een vorm van onzekerheid. Ik vind de plaatjes op je blog een eigen stijl weergeven. Succes de aanhouder wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het gaat vast en zeker lukken! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poeh, even doorbikkelen dus! Heel veel succes!
    En Dina; gefeliciteerd.
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha och, het houdt je 'van de straat' zullen we maar zeggen. (of toch juist niet als je 2x natgeregend bent van en naar de kringloopwinkel..)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgende keer een paraplu mee!
    Succes met de foto's, zo is er straks wel heel veel te kiezen :)

    Ik postte trouwens nét een berichtje met grote Mama blauwe olifant spaarpot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar ooo, wat ben je trots op jezelf als jouw boek er straks is! :-) Volhouden hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie op jouw blog altijd dingen uit het (mijn) verleden, zo leuk. Dit keer de giraffe (die had mijn zusje) en bij het vorige stukje dat kopje met vrouwenhoofd, bij ons thuis hadden we daar een schoteltje van. Vind jij dat allemaal bij de kringloop? Geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh die pinokkio heb ik ook nog ergens op zolder liggen! Geweldige foto's en ik ben benieuwd naar dat boek, volg je nu net pas dus eens kijken waar ik terug kan lezen wat voor soort boek het gaat worden ;). Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)