woensdag 22 januari 2014

A thank you and a quote.


allereerst hartelijk bedankt
voor Alle geweldige lieve reacties 
op het bericht van gisteren
morgen zal ik de boeken verloten
(je kan vandaag nog meedoen als je wil)

misschien lijkt de quote op het eerste gezicht
wat raadselachtig...
maar zoals ik het uitleg is dat 
je je soms vreselijk druk kan maken over Iets
(daar heb ik nogal een handje van)
maar dat als je het (eindelijk) in perspectief plaatst
het er eigenlijk helemaal niet zo toe doet...

ik wens je een fijne dag
met ik hoop een beetje zon
(waar Is de zon?)

-X-

24 opmerkingen:

  1. Ja dat ken ik ook .......en hier ook geen zon. De poes stond net in het raamkozijn te miauwen, nou dan is het zeker dat het regent. Ze ligt nu lekker op de bank.....ik ga maar eebs koffie zetten. Had net een franse vriendin aan de telefoon, 86 jaar, en die kan zich ook zo druk maken om alle dingen die niet volgens plan verlopen. De tuinman die niet komt opdagen en zo nog wat .... Maar ik denk dat het bij haar ook de leeftijd is. Je wordt fragiel, zowel lichamelijk als geestelijk. Dus geniet maar van wat de dag je brengt, dat ga ik nu ook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne quote, die gaat de hele dag door mijn hoofd spelen.

    En weet je wat mocht ik zo'n boek toegestuurd krijgen dan mag je er wel zoiets in zetten. Iets om heerlijk over na te denken en je tanden in te zetten.

    Een heerlijk onbezorgd blog dit...meestal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Harma / kusjesvandezusjes22 januari 2014 om 10:39

    Stom he, dat we negatieve opmerkingen langer onthouden en ons meer aantrekken dan alle positieve berichten bij elkaar. Negatieve berichten wegen voor ons gevoel zwaarder. In plaats van ze in de weegschaal te leggen, tel ze eens op! Hoeveel complimenten krijg je op een dag?

    PS Ik heb onlangs je boek besteld en geniet met volle teugen. Bedankt voor de inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee! Ik had het boek op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas staan, maar blijkbaar was het in Spanje ook op.. Mocht ik de gelukkige winnaar zijn, wil je dan alsjeblieft iets voor me in het boek zetten WAT ER TOE DOET.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een goed quote, dat is trouwens ook een mooi woord om te spellen: quote, ga ik mijn zoon van 9 straks even vragen ;) , ik zou heel graag jouw boek willen hebben, en mocht ik de gelukkige zijn dan mag je er voor mij zou geweldige tekening in zetten waar ik je zoooo om bewonder.
    Lieve groet, Hanneke1807

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, zo herkenbaar, ik heb dat ook, zou het gewoon aan onze naam liggen? Er een nacht van wakker liggen en dan 's ochtends denken; Heb ik me daar zo druk over gemaakt?
    De zon? Is dat dat gele ronde ding dat zich al dagen niet heeft laten zien? Nee sorry is hier ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal gelijk, dit zet gelijk mijn dag weer even in perspectief :) In Zeeland moet je zijn voor een (klein) zonnetje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij jou is het nog licht maar bij mij al nacht, Woensdag was een een prachtdag, dus de rest krijg je nog. Wat jammer dat je niet naar New-Zealand kunt zenden, mijn vriendin en ik houden ook van "op(portunity)-shoppen" en jouw boek is verder niet zo bereikbaar voor ons. Never mind, ik lees je blog veel, en geniet altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie quote; kan ik wel wat mee :-)
    Het zonnetje is (nu nog) bij ons hier in Ouddorp.
    Fijne dag!
    Groet, Idelet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie quote Ingrid! Dankjewel!

    Ik doe graag mee met de verloting van 1 van de 2 boeken!

    Fijne dag X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo!
    weet je dat er in Friesland ook heel erg fijne kringloopwinkels zijn ")
    en in iedere plaats kun je weer andere fijne spulletjes vinden
    ik doe nog graag mee
    je boek is zo geliefd ik zou m graag aan mijn partner in crime mede kringloper cadeau geven
    Ik zou een tekeningetje super vinden
    ik kan niet wachten !!!!
    veel groeten uit het hoge noorden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik waag toch graag mijn kans, ik heb jouw boek gekocht om kado te doen aan een vriendin maar daarmee heb ik het niet natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denk dat we vandaag ZELF het zonnetje in huis moeten zijn ☺....

    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,
    Ik probeerde gisteren al via mn tablet te reageren, maar dat ging niet helemaal goed. Ik wil ook heeeeel graag meedoen voor je boek. En ik zou dan graag een tekeningetje willen van een vrouw achter een enorme tafel met hobbyspullen. Dat ben ik dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke quote!
    Eerst zat ik echt van: 'huh, wat betekent dit nou weer?'
    Maar na jouw uitleg is hij helemaal helder en helemaal waar!

    Fijne dag!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als cadeautje heb je volgens mij vandaag wel je zonnetje gekregen en gek genoeg ziet de wereld er dan ineens weer een beetje anders uit en ook vandaag wil ik nog graag kans maken op je boek enne er mag best een fijne diepgaande gewonige quote in. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een waarheid als een koe zoals we hier zeggen, ik was ook een piekeraar maar heb het intussen een heel eind afgeleerd, je schiet er toch niets mee op en och de problemen van vandaag ben je morgen meestal weer vergeten dus waarom zou ik er dan ook vandaag een punt van maken. Ik moet zeggen het scheelt een hele hoop.
    De zon is trouwens vandaag heerlijk doorgekomen in Brabant, Ik hoop bij jou ook.
    Nog een fijne dag.
    Annie Kooijmans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier in het zuidlimburgse heeft de zon heerlijk geschenen, ik heb vanmiddag hier thuis lekker op het terras in het zonnetje gezeten.
    Hoop dat het bij jullie ook mooi weer was. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aha, ik was de hele dag weg en gisteren hadden al zoveel lezers gereageerd, dus ik wikte en woog...... je weet maar nooit: ik waag een kansje om je boek te winnen. En al je wijsheden.... ik geniet ervan en ze zijn maar al te waar. Met hartegroet, TanteJo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik lees altijd je schrijfsels met veel plezier. Geeft vaak stof tot nadenken. Zeker alle verhalen die de kringloopvondsten vertellen...... graag zou ik jouw boek ontvangen en wegdromen en laten inspireren.
    Heel veel liefs, marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gisteren getwijfeld, want er zijn zoveel mensen die het boek zo graag willen...... Maar dat komt dan ook omdat het zo'n leuk boek is! Dus vandaag op de valreep toch maar een gokje wagen... Mocht ik winnen kun je dan aan mr. Little vragen om ook zijn handtekening in het boek te zetten ;-) Groetjes Shena

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kringloopgeluk: waar de een "genoeg" van heeft delen met een ander. Geluk vindt zijn weg opnieuw vanuit de kringloopwinkel, kan het nog mooier? Wat een overweldigend aantal reacties, maar misschien mag ik toch nog mee-loten voor je boek? Liefs, Micky

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)