zondag 30 maart 2014

SummerTime


Nu ik helemaal ik mijn ritme 
ben door het feit dat ik weer terug ben in Ingen
(waarover wij zojuist een besluit namen,
maar daarover later meer)
en natuurlijk door de zomertijd,
wat ik helemaal vergat en nu is het Ineens al half 12)
zomaar even een kort berichtje
dat ik mijn blog noch jullie vergeten ben...

Vandaag zal ik een beetje orde op zaken stellen,
en mij morgenochtend om een uur of 9 (zomertijd:)
melden, klinkt overigens wel heel fijn....ZomerTijd...

Ik wens je een fijne dag
-X-

3 opmerkingen:

  1. Idd klinkt goed zomertijd, wel jammer dat we vandaag nog een uur minder de tijd hebben..hihi..terwijl we normaal altijd al tijd te kort komen. Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis in de Betuwe! Zomertijd heerlijk de hele dag in het zonnetje, de temperatuur was boven verwachting.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zomertijd met fluitende vogeltjes :) Heel fijn! En ben benieuwd naar jullie besluit... Amsterdam? :)

    Zonnige groet en veel succes met je boek-ontwikkelingen!

    Matty

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)