donderdag 12 maart 2015

The Night rainbow


Deze quote vond ik in een boekje,
wat een beetje verloren lag in een doos 
in de kringloopwinkel, hoewel de tekst wat
raadselachtig is, ik zag nog nooit een Nachtregenboog, jij?
Hoewel..toen ik dit schouwspel een paar dagen
geleden zomaar door het raam zag, moest ik er 
ineens aan denken..
Iemand zei laatst op Instagram dat ik altijd op 
plekken woonde met zoveel mooie luchten,
dat is zo, maar dat geldt echt voor iedereen...
je hoeft alleen maar naar boven te kijken,
of zoals in dit geval, door het raam..:)
(probeer het eens, het is gratis en vaak
betoverend mooi)

Ik wens je een fijne dag
en dat je de nachtregenboog zal zien,
op het moment dat je hem nodig hebt..

-X-

10 opmerkingen:

  1. Lieve Ingrid
    Zal het beslist eens doen. Heb er tijd genoeg voor ´s nachts. Lig uren wakker te draaien in mijn bed jammer genoeg.
    Fijne dag
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefs, bedankt. Mariët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kleuren! Betoverd mooi vind ik dit
    liefs Marie-Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toch zijn er plekken met beter zicht op mooie luchten dan elders : waar ik woon is het zicht op de lucht overal wat beperkt door gebouwen en bomen ( en dat laatste vind ik uiteraard niet zo erg ) Ik kijk graag en veel naar boven maar geniet toch extra als ik op plaatsen kom waar het zicht wijdser is en ik een veel beter zicht heb op de mooie wolken ( aan het strand, op de autosnelweg ... ) Voor mij zijn zo'n plekken specialer omdat ik ze zo weinig tegenkom in de stad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto met een ontroerende tekst. Ik kreeg er bijna tranen van in mijn ogen.... je moet weten dat ik (nog steeds, zo oud als ik inmiddels ben) bang ben in het donker. Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig dat jij dat zegt, ik ben afgelopen weekend teruggekomen uit Aruba en als ik daar naar de maan keek was deze in spiegelbeeld! De regenbogen waren hetzelfde als bij ons ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn moeder zei altijd als we een mooie lucht zagen dat hij speciaal voor ons was. Omdat wij hem opmerkten..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Ingrid! Geregeld maak ik een luchtfoto en als ik die naast elkaar zie op de I-pad verbaas ik me over al die verschillende kleuren. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)