dinsdag 4 augustus 2015

Crochet, knitting, writing etc etc..


Het is een beetje komkommertijd voor mijn blog
ik breng mijn tijd voornamelijk thuis door
waar ik:
haak, brei, patronen schrijf, steken tel, nog eens tel,
koffie drink, de vloer eens aanveeg, wol uit de knoop haal,
haak, steken tel, notities maak, koffie drink, fotografeer,
naar buiten staar, stukjes typ en nog een keer over typ


brei, steken tel, nadenk, een beetje opruim, stapel,
indelingen maak in hoofdstukken, teken, kleur,
haak, het weer uithaal, opnieuw haak, schrijf..

Kortom ik heb er eens even flink vaart achter gezet,
achter het maken van mijn nieuwe boek
wat iets met wol te maken heeft..
Wat ook meteen betekent dat er weinig ruimte is 
voor andere dingen (zoals onder andere deze blog) maar ik 
doe wat ik kan en ik heb besloten dat 
dat Meer dan voldoende is...
(ik zou anders ter plekke omkiepen van de stress 
en het gevoel dat ik tekort schiet)

Ik wens je een fijne dag
-X-

11 opmerkingen:

  1. Het lijkt me voldoende voor nu.
    Ben benieuwd naar je nieuwe boek.
    Tel lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent zo goed bezig en ondertussen blijf je ons verwennen met heerlijke foto's en dito woorden.
    Hilde DC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig!! En wij kunnen best toe met een berichtje minder, straks komt er weer iets moois voor terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij overlevenden wel als je het wat kalmer aan doet op je blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het druk met van alles en nog wat voor jouw boek. Goed bezig, zou ik zeggen. Gelukkig heb je een trouwe schare blogvolgers, vol begrip en nu al nieuwsgierig naaar jouw nieuwe boek.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werk maar rustig aan je nieuwe boek. We kijken er naar uit! Een klein of helemaal geen blogje mag ook. Groetjes,
    Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem je tijd! Eens een dag of meer niet bloggen is ook goed. Alles op je eigen tempo! Succes met alles! Ik ben erg benieuwd naar wat voor moois je allemaal aan het maken bent! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe vooral rustig aan........dan breekt je draadje niet ☺.
    Ben erg benieuwd naar je nieuwe boek!
    Enne...tekort schieten????? Ik geniet juist van je blog!!
    Geeft niets als je eens 'even niet thuis bent' ☺.
    Dan kom je daarna weer 'sterker' terug!


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed besluit, genoeg is genoeg. In het tempo waarin jij kunt blijven bloggen lijkt me zeker geen sprake van tekort schieten.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank voor het reset-momentje dat ik in de post vond! En hoe prachtig verpakt: een cadeautje dat al een cadeautje is om open te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben dol op komkommers, dus ook op komkommertijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)