woensdag 27 januari 2016

Leaves and a give away


Op deze regenachtige woensdag waarbij 
het nu om 9 uur nog steeds nodig is om een 
lampje aan te doen, en waarbij de kale takken 
van de bomen er wat dreigend uitzien, 
lijkt dit me wel een goede quote..
Ik heb het nog nooit gedaan, de blaadjes
aanmoedigen, maar ik ga het zeker eens proberen,
wie weet werkt het wel, er zijn wel gekkere
dingen gebeurt, zoveel is wel zeker..
Wie had ooit 6 jaar geleden gedacht dat ik 
met deze blog zou beginnen (dat was toen bijna)
en dat ik nu bezig ben met de proef van
mijn vierde boek.(ik kreeg hem van de week
van de vormgever, ziet er goed uit, maar
de puntjes moeten nog even op de I..)
Hoewel eigenlijk boek nummer 3 en half
het kleurboek reken ik voor een halve mee,
dat was zoveel minder werk..


Dat is Wel een boot waar ik opgestapt ben:
de boekenboot, hoewel het maar een haartje had
gescheeld of ik hem gemist had, ik heb aanvankelijk
een paar keer gezegd, vaar maar door, dat kan ik helemaal 
niet, het was dat ze zo aandrongen, haha..

Wel, omdat ik zoveel leuke reacties krijg op
mijn berichten, tekeningen en wat zo meer is,
wil ik jullie bedanken voor alle input en het
schenken van zelfvertrouwen en al!
Ik geef een kleurboek weg, het enige wat je hoeft 
te doen is hier of op Instagram een reactie achter
te laten, ik kies dan vrijdag een winnaar.

Terwijl ik dit gezellige bericht typ, luister
ik ondertussen naar dit liedje  
en dat is meteen wat ik je wens voor vandaag:
a little bit of love and a little bit of yeah yeah :-)
-X-

57 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een mooie give away. Ik zou heel erg graag je kleurboek willen winnen! Dus ik hoop dat het me lukt. :) Ik vind je tekeningetjes heel erg schattig. Ik geniet nog elke keer van je blog, elke dag check ik even of je weer wat leuks hebt geschreven en mooie foto's hebt gemaakt. Elke keer als ik er weer eentje vind, is dat weer even genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw tekeningen vind altijd zo leuk. Ik wist niet dat er ook een kleurboek van is. Ik zou het graag winnen voor mijn moeder die binnenkort 95 wordt en sinds kort heel enthousiast kleurt. Hartelijke groeten, beerta.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n kleurboek zou onze dochter superleuk vinden. Ze wordt binnenkort twaalf, dus het zou een heel fijn cadeautje en verwennerij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee. Van jouw tekeningen wordt ik altijd vrolijk, maar ook van het liedje dat je net noemde. Mijn dag gaat weer verder met een glimlach, ondanks het regenachtige weer buiten. Blijf aub verder tekenen. Dank je.
    Groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee! Ik zou graag het kleurboek willen winnen, ik word zelf erg gelukkig van huisje, boompje, beestje. Standaard kijk ik elke dag op jou blog, voor een glimlach, nieuw idee of inspiratie. Ik kijk met smacht uit naar je nieuwe boek. In de tussentijd zou ik het onwijs leuk vinden om met dit kleurboek een nieuwe hobby te gaan beginnen.

    Groetjes,
    Marijke Groen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice idea.. my Dutch is non-existent but I enjoy every single image you publish!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag! Ik lees met veel plezier je blog en zou heel graag het kleurboek willen winnen
    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wist je dat Tommie en Pino van Sesamstraat een keer onder een boom hebben gestaan om een blaadje aan te moedigen om te blijven hangen. Moest ik gelijk aan denken.
    Ik doe graag mee voor de give-away.
    Oja, en dankzij jouw blog heb ik leren haken, bedankt daarvoor.
    Groetjes,
    Lijckeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaaa dat lijkt me geweldig leuk om te winnen...gewoon even kleuren....nodig als je even weer op orde wil komen.....wie weet..dag ingrid...niet te somber he, en trots zijn op die 4 boeken...ik tel het als 4

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik doe graag mee! Heerlijk kleuren in je prachtige boek; ik kan wel wat ontspanning en afleiding gebruiken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee, ik heb je andere boeken ook dus dat maakt de verzameling compleet! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ingrid
    Je boek Loving wool wordt magisch! Ik kijk uit naar april, dan kan de lente in al haar schoonheid openbarsten en haak ik wat uit je nieuwe boek weg!
    Liefs uit België
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ingrid, ik zou graag meedingen naar je kleurboek! Het lijkt me namelijk zoveel prettiger inkleuren dan de doorsnee kleurboeken. Je tekeningen hebben zoveel swung. Groet van Bette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je verhaal doet me bvesluiten dat ik niet te snel ' vaar maar door ' mag zeggen tegen dingen die op mijn pad komen ;) . Als je mijn naam uit de lijst zou pikken voor het boek, zou ik er wel raad mee weten ,)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik waag ook heel graag een kansje op dit kleurboek! Ik geniet van je tekeningen en je verhaaltjes op je blog. Groetjes van Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ik waag heel graag een kansje op deze gave give away. Wordt eens tijd om lekker zen te gaan zijn en weer creatief te gaan zijn en daar gaat dit leuke kleurboek vast bij helpen. Geniet al heel wat jaartjes van je blog :). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat lief dat je weer iets weg geeft, en ik ben altijd in voor cadeautjes zeker met dit sombere akelige weer waar ik slecht tegen kan, en kleuren is heerlijk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik waag ook heel graag een kansje! Ook al kan ik ze momenteel niet kopen (ook al zou ik ze graag willen hebben), ik hou ontzettend van je boeken. Ik heb ze gelukkig wel kunnen lezen via de bib. Zo lief dat je een kleurboek weggeeft. Je tekeningen zijn te gek! ( :

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat de boekenboot even wilde wachten tot je aan boord was! Ik maak graag kans op je kleurboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat geweldig dat er weer een boek uitkomt. Dat verdient een pluim, zeker als het er zo leuk uitziet.
    Kleuren is zo zen en dat moeten veel meer mensen gaan ontdekken. Ik doe mee aan je Give A Way en wens je heel veel succes.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je deze boot genomen hebt! Wij genieten ervan! Ik doe graag mee. Heidi (@doddigdagboek) is in maart jarig en die zou ik dit graag geven.
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh oh..dat is een heel mooie give away..ik doe graag mee..en dat rijmt :)
    Toch ben je uiteindelijk wel op de boekenboot gestapt he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit kleurboek lijkt mij heel erg leuk! Ik doe mee. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit kleurboek lijkt mij heel erg leuk! Ik doe mee. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik woon niet in Ned dus doe niet mee. Ik wacht wel op het wolboek, is meer iets voor mij. Wat een mooie verhalen schreef je weer, gisteren en vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee! Ik vond je verhaal over de boot (missen) zo mooi en herkenbaar... Zit momenteel zelf midden in 'grote veranderingen' en 'kansen grijpen' en dat is soms zo éng! Kleuren werkt ontspannend, toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Graag zou ik ook mijn kans wagen voor je kleurboek (en tel het maar als volwaardig mee - ik ben zeker dat het meer dan de moeite is !).
    Na je volgende boek, kan je misschien je tekeniningen met quotes uitbrengen in een "feel-good" boek ?! Met als extraatje je mooie-liedjes-tips !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk! Ik doe graag mee. Wat heb ik me vroeger uren vermaakt met het aankleden van papieren poppetjes. Nostalgie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe graag mee met je give-away, ik kreeg vorige week trouwens je boek vive-la-vie cadeau! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik en mijn potloodjes hebben wel zin in a little bit of yeah yeah! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I'm in of beter gezegd I'm on deze give away boot, leuk! Zou het toch geen half boek willen noemen, gewoon 4 hele stuks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Als die blaadjes op commando zouden groeien en bloeien dan zaten we met z'n allen om 9u die bomen aan te moedigen. Zelfs mijn leerlingen zouden de opdracht krijgen dat te doen, want die donkere dagen beginnen te vervelen ...

    Ooh en je kleurboek ziet er FANTASTISCH uit!

    Blij dat ik inspiratie blijf halen op je blog, zo haakte ik dit weekend de handschoenen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Kans 1 op 33 of meer? Ik doe een gokje ook al weet ik dat de kans klein is!
    Wat een somber weer is het toch. Ik verlang ook naar het nieuwe groen en de lente. Een weekje naar Frankrijk niet te vergeten.
    Leuk blogbericht, altijd weer fijn om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fijn voor ons dat je wel op die boekenboot bent gestapt. Deze zou ik graag aan mijn verzameling toevoegen. En wacht met smart op je soort-van-wol-boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gelukkig dat je de boekenboot hebt gehaald. Het klinkt net zo gezellig als de Berenboot. Ik ben in ieder geval blij met jouw boeken en zou daar graag één aan toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lijkt erop dat je iets minder moet tegensputteren en dan geen boten meer mist. ;-)
    Al bezig met je 4e boek, je hebt er lekker de gang in.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik volg je alweer een tijdje en heb vaak je tekenkunst bewondert. Ik zou heel graag meedingen naar je kleurboek. Veel succes met je nieuwste boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heerlijk Jason. Echt de muziek om lekker bezig te zijn met creatieve uitspattingen! Hopelijk krijg je nog veel ideeën hierdoor!!! Fijne avond. Grt Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dank je Ingrid, voor al JOUW input !

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wauw, ik heb al jouw berichten over het kleurboek gevolgd, dus ik zou héél graag meedoen aan deze wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zie al veel reakties, maar ik wil ook wel heeel graag
    meedoen, ik heb hier al een paar keer gezocht naar
    het kleurboek, maar niet gevonden, dus misschien
    nu meer geluk!
    groeten, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik doe ook heeeel graag mee voor het kleurboek; wij beginnen vandaag met een Creatief inloop cafe, waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat (Alzheimercafe) en dit kleurboek komt dan goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe heel graag mee aan deze give-away. Ik volg je blog al een tijdje en ik beleef nog steeds plezier eraan. Ook je boeken konden mij heel erg bekoren. Veel succes verder!!! Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. heel leuk we volgen je al een hele tijd
    lezen je blog elke dag,en hebben inderdaad ook je boeken dus deze hoort ook in het rijtje
    haha bedankt voor het meedoen,duimen maar

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk, ik doe graag mee voor een kansje, zou mooie aanvulling zijn op je andere boeken die me dagelijks blij aankijken vanop de salontafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hey Ingrid, het is alweer een tijd geleden dat ik reageerde op je blog (nu houd ik een soort van blogpauze) maar ik lees vaak wel de meeste berichten op je blog. Het lijkt wel een beetje inhalig dat ik nu wel reageer, maar ik doe graag
    mee om een kans te maken op je nieuwe kleurboek ;-).
    Je berichten toveren nog altijd een glimlach op mijn gezicht en laatst veerde ik zelfs even op omdat mijn naam
    (Annelies) werd genoemd in een bericht over een hert. Wellicht had je het tegen een andere Annelies, maar het
    toeval wil wel dat ik ook herten spaar, haha. Hoe dan ook..
    je bent nog altijd een inspirator in blogland voor mij.
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe graag mee. Heerlijk kleuren ter ontspanning :) Groetjes, Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ooo! Kan ik nog meedoen voor het kleurboek? Lijkt me heerlijk! Liefs van Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Misschien heb ik de boot nog niet gemist... En mag ik binnenkort kleuren samen met mijn dochter ( die vandaag jarig is, vandaar mijn nachtelijke reactie...het is weer zo'n dag... Een keer per jaar dat ik de bevalling/geboorte herbeleef! Nu 13 jaar geleden) een fijne nacht/dag voor jou! Groetje Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ahhh ben ik nog op tijd. Kleuren!! 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oooh dat liedje :)). Ik word er altijd vrolijk van.
    En ik doe graag mee voor een kleurboek, hopelijk is het nog niet te laat! Met een huis vol fans is dat vast snel vol :)
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ik doe graag mee, kan het nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ik doe graag mee, kan het nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Te laat misschien, maar ik doe nog graag mee voor dat leuke kleurboek van je! Ik had hem aan Sinterklaas gevraagd, maar helaas niet gekregen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Een kleurboek, zo fijn en heerlijk rustig word je ervan! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)