dinsdag 3 oktober 2017

Verdwalen


Als je altijd thuis bent, zoals ik, omdat je daar ook
werkt, is het soms lastig om de dagen uit elkaar te houden.
Ik heb geen agenda waarin staat, op dinsdag dit en op
woensdag dat en soms ben ik de dagen even helemaal kwijt.
Zo bedacht ik mij gisteren pas om een uur of 10 dat het 
maandag was, en ik helemaal vergat te bloggen, het moment
was voorbij om het zo maar te zeggen..
Soms is het lastig om altijd maar je eigen dagen in te delen,
als ik de hele dag in bed zou liggen zou niemand daar last
van hebben, of als ik altijd in mijn pyjama (die ik niet heb)
zou lopen zou dat onopgemerkt voorbij gaan.
Toch doe ik dat allemaal nooit, ik sta op tijd op,
zorg dat ik er een beetje normaal uit zie (haha)
en doe een heleboel dingen op min of meer dezelfde tijden
is er een soort van dagelijkse routine.
Want als ik dat niet zou hebben, zou ik niet alleen 
vergeten dat het maandag was, maar ook dinsdag,
woensdag..en verdwalen in de tijd..

Ik wens je een fijne dag 
eeeh, dinsdag toch ;-)?
-X-

8 opmerkingen:

  1. Ja ik miste je op ........maandag. Niet erg hoor een blog snipperdag Vandaag is het dinsdag en deel je weer een mooie tekening! Mijn hartelijke dank hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je deze zin hebt geciteerd en getekend. Ik vind het de meest ken,erkende zin uit de hele serie. Geweldig zoals die subtiel aangeeft hoe de adel in die tijd leefde. Hartelijke groeten Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, ook wel eens fijn dat die maandag zomaar al voorbij is ;-)
    Fijne dins-, woens, donder- en vrijdag!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goeie quote en weer een fantastische tekening. Ik ben zóóó jaloers op jouw talenten... Die van mij moet ik maar weer eens afstoffen. Fijne dinsdag, lfs Meinke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tip voor je om de dagen uit elkaar te houden, en ook nog eens op een creatieve manier bezig te zijn met lijstjes / afstrepen / plannen. Begin je eigen BULLET JOURNAL! Ik doe het ook sinds juli en het bevalt me super! Ik heb er ook een boekje bij HOW TO BULLET JOURNAL. Succes, bekijk het maar eens goed ;) Groetjes Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig heb je op dinsdag de draad weer opgepakt en de tijd weer teruggevonden. Weet je wat heerlijk is als je altijd thuis bent en werkt? Neem gewoon je tekenblok, potloden, laptop of waar je graag mee werkt mee in een fijne tas en zoek eens een werkplekje bij Starbucks of ander restaurantje of op een bankje op een drukke plek in een park. Ga daar een uurtje werken en geeft ieder die langskomt een glimlach of zeg gedag.
    Echt, na een uurtje onder de mensen heb je een hele fijne dag. Thuis kun je nog een poos nagenieten van al je contacten en belevenissen en ook genieten van het thuisgevoel. Heerlijk (zeg ik als thuismens uit ervaring).

    Lieve groetjes en wie weet tot morgen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, dat heb ik in schoolvakanties altijd onmiddellijk, omdat er dan niets moet en alle vaste momenten (zwemles en schooltijden bijvoorbeeld) ook wegvallen. Geen idéé meer welke dag het is, en de datum moet je me dan helemaal niet vragen. Gelukkig maar dat mijn laptop en telefoon dat wél weten ;)
    Heerlijk hoor, maar na een week of 4 begin ik dan aan de kinderen te merken dat ze dat ritme toch missen, al roepen ze bij hoog en bij laag van niet :)
    Liefs, Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gezegd... dat verdwalen herken ik wel ja ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)